На Донеччині дітей навчають мінної безпеки за допомогою комп'ютерних ігор
У Покровську Донецької області діти, які живуть поблизу лінії зіткнення на сході України, навчаються мінної безпеки за допомогою популярних комп'ютерних ігор.
Також такі курси допомагають школярам знаходити нових друзів і спільні інтереси, кажуть автори проекту Mriia: Power for Change, повідомляє «Дом».
Місце для занять схоже на невеликий комп'ютерний клуб, але там діти не просто проходять рівні в улюблених іграх - вони навчаються безпеки. Курс доступний для школярів по обидва боки лінії зіткнення, кажуть розробники.
"Цінність тих ігрових світів, які ми створюємо, в тому, що там немає коронавірусу, там немає військових дій, там немає блок-постів на лінії розмежування. При цьому там є можливість спілкуватися, щось будувати, щось дізнаватися нове, дружити. Для того щоби діти змогли прокачати свої навички, які потрібні сьогодні, навички 21 століття", - каже автор проекту Денис Шиленко.
На ігрових платформах діти проходять тематичні квести. Наприклад, щодо мінної безпеки.
"Як діяти при обстрілі або що робити, якщо ви помітили небезпечні і підозрілі, потенційно вибухонебезпечні предмети. Тобто існують інструкції, серйозно розроблені професіоналами. Однак вони розроблені мовою дорослих, тобто вони важко сприймаються дітьми, особливо у віці 7,8,9 років", - говорить учасник проекту Сергій Кореньков.
Деякі батьки вважають такий вид навчання перспективним. Адже зараз діти з більшим ентузіазмом проводять час за гаджетами, ніж за підручниками. І навчання через гру більш дієве.
Крім розробки віртуальних тренінгів з мінної безпеки, автори проекту готують для дітей нові активності.
"Ця програма з протимінної безпеки - це такий маленький компонент платформи, яка, в принципі, буде існувати ігровий. Ми ж розробляємо ігрові рішення і в сфері соціального підприємництва, і прав дітей", - сказала учасниця проекту Ксенія Печерська.
Як кажуть розробники проекту, граючись разом, діти по обидва боки лінії зіткнення, не тільки навчаються навичкам, які допоможуть у разі небезпеки. Вони також активніше соціалізуються, заводять нові знайомства, вчаться домовлятися і діяти спільно. І це не менш цінний внесок у майбутнє. Особливо в контексті реінтеграції окремих районів Донецької та Луганської областей.