Мінреінтеграції опрацювали майже 5 тисяч дзвінків на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО
У жовтні на гарячі лінії Мінреінтеграції надійшло понад 36 тисяч звернень.
Про це повідомляє Офіційний канал Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
Зокрема, оператори гарячої лінії з кризових питань 1548 прийняли більш ніж 14 тисяч дзвінків. Також вони надали відповіді на понад 7 тисяч звернень, які надійшли через месенджери.
Крім того, протягом минулого місяця співробітники кол-центру Мінреінтеграції опрацювали майже 5 тисяч дзвінків на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО.
Серед питань, з якими громадяни найчастіше зверталися на гарячі лінії Мінреінтеграції:
• виплата державної допомоги внутрішнім переселенцям;
• грошова допомога від міжнародних організацій;
• виплата компенсацій власникам житла, які безкоштовно прихистили ВПО;
• фінансова допомога на придбання твердого побутового палива для вразливих категорій населення прифронтових територій;
• отримання правової, гуманітарної та соціальної допомоги.
Також протягом жовтня оператори гарячої лінії Національного інформаційного бюро (НІБ) при Мінреінтеграції прийняли понад 10 тисяч дзвінків.
Нагадуємо, що зателефонувати на цілодобову гарячу лінію з кризового реагування можна за коротким номером 1548 або написати у месенджери WhatsApp/Telegram/Viber на номер: (096) 078-84-33.
Крім того, звернення приймаються:
- за допомогою вебпорталу
- через чат-бот у Telegram
- через електронну скриньку: [email protected].
Звернутися на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО можна за номером: (066) 813-62-39.
Зателефонувати на гарячу лінію НІБ — за номерами: 1648 та +38 (044) 287-81-65 (для дзвінків з-за кордону).
Також: ВПО розповіли про правила оформлення договору для оформлення субсидії на оренду житла
Також: у Хмельницькому для дітей ВПО з Донеччини працює хореографічний гурток