Для розвитку туризму на сході України створили нову страву з кизилом та солеросом
29 жовтня Проєкт USAID “Економічна підтримка Східної України” (Проєкт USAID) презентував нову комунікаційну кампанію “Схід: Перезавантаження”. Під час заходу шеф-кухарка ресторану "КАНАПА ресторан.салон" Віталія Котенко представила нову страву – “Мавка”.
Про це повідомляє Східний Варіант із посиланням на Проект USAID "Економічна підтримка Східної України".
Продукти для її створення надали виробники Східної України. Власники торгової марки "Famberry" надіслали кизиловий джем. Сир виготовили у крафтовій сироварні "Leman". Власниці ресторану “Морський кіт” із села Щасливцеве Херсонської області надіслали солерос - рослину, яка росте на берегах солоних озер та лиманів.
Страва “Мавка” - це крокети з фермерської свинини з джемом із кизилом всередині та у хрусткій паніровці із сухарів та пряних трав іззовні. Гарнір - солерос – унікальний продукт Приазов’я, який може стати одним із гастрономічних символів регіону.
Незабаром страву “Мавка” пропонуватимуть гостям у київському ресторані “Капана”. Віталія Котенко сподівається, що в такий спосіб приверне увагу до виробників Сходу України, адже їжа – це універсальна мова, якою можна достукатися до сердець людей.
Комунікаційну кампанію “Схід: Перезавантаження” покликана показати успішні історії жителів Сходу України та допомогти тим, хто прагне перезавантажити своє сьогодення заради успіху та процвітання майбутнього Сходу.
Також, читайте: "Стейк з 17 століття та "марсіанська трава" з солоних озер: історична кулінарія Слов'янська"