"Спільнота Відновлення": як переселенець з Маріуполя відновив магазин індійської продукції
Володимир Сауленко є переселенцем з Донецька, який у 2014 році пережив окупацію рідного міста та переїхав до Маріуполя. Там у 2020 році разом зі знайомим він відкрив онлайн-магазин. Але після початку повномасштабного вторгнення структура бізнесу була змінена і тепер це ТОВ “Тадж-Махал”. У жовтні 2022 року компанія відкрила крамницю індійської продукції в Івано-Франківську. Сьогодні Володимир став амбасадором “Спільноти Відновлення” та лауреатом відзнаки “Незламні зі сходу”. Розповідаємо його історію.
“Спільнота Відновлення” — засноване Східним Варіантом ком'юніті незламних жителів сходу, які заново поставили на рейки свою діяльність у сфері бізнесу чи в громадському секторі. Люди, якими ми захоплюємось та про яких хочемо розповісти якнайбільшій кількості людей. Бо такі історії варті вашої уваги та підтримки. Підтримайте створення таких історій — долучайтесь до “Спільноти Відновлення” та підтримайте Східний Варіант донейтом.
***
Володимир Сауленко – представник ТОВ “Тадж-Махал”, компанії, що спеціалізується на індійській продукції. Компанія має магазин офлайн в Івано-Франківську, також замовлення можна зробити онлайн.
Життя в Маріуполі
Чоловік розповів про свої спогади із Маріуполя, де проживав з 2014 до 2022 року.
“Маріуполь за останні роки став набагато кращим в інфраструктурному та технічному плані. Навіть був проєкт на вересень 2022 року про створення IT-вишу! Ми багато співпрацюємо з айтівцями, тому ця ідея здавалась чудовою! І навіть після лютого, коли я подивився багато міст, то зрозумів, що рівень Маріуполя – високий”, – ділиться Володимир.
Володимир зазначив, що в Маріуполі у них був склад з продукцією, але з 2020 року вони працювали включно онлайн.
“Ми базувалися на ринку “Азовське”. В контексті логістки – це було чудове місце! Тому що, для наших потреб на території ринку була пошта та нові склади, у нас було 200 квадратів. Ми за 2 місяці підготували склад, завезли весь товар та зручно облаштували, як почалось повномасштабне вторгнення. У нас працювало 5 людей, цього було достатньо для онлайну. Все було зроблено для того, щоб мінімальна кількість людей працювала, але була максимальна ефективність. І в січні вийшли на доволі хороші об’єми, на місяць 950 тисяч гривень і замовлень близько 500! У нас була якісна реклама та достатньо цільової аудиторії”, – ділиться він.
Чоловік зазначив, що їхня цільова аудиторія – це вегани та веганки, ті, хто полюбляють органічну та натуральну продукцію.
“У нас була можливість доставляти індійську продукцію, і ми подумали, чому б не доставляти! Так, все просто! Якщо є потреба, запит, то потрібно закрити пропозицію. Напряму мало хто привозив ці товари з Індії, а ми співпрацювали тільки з індійськими виробниками. Не було європейських або інших виробників”, – згадує Володимир
Релокейт в Івано-Франківськ
Володимир родом із Донецька, і він розповів, що йому дуже не хотілось повторно переживати окупацію. Саме тому він одразу виїхав.
“Ми виїхали десь о 8-9 ранку. У нас були друзі в Івано-Франківську, тому ми туди й поїхали”, – ділиться чоловік.
Уся продукція магазину залишилась в Маріуполі, а склад згорів через російських загарбників.
“Відкрились у Франківську в серпні 2022 року. Ми приймали важливе рішення, чи є бажання відкривати щось своє знову чи ні. Але у свій час у нас застряг контейнер продукції в Румунії, потрібно було щось з ним робити. Тому вирішили за нього поборотися, ще довго спілкувалися з постачальниками та отримали його лише у жовтні. І відкрили маленький магазинчик у Франківську. Ми в гарній ніші й, як для невеликого міста, наш товар має попит. Якщо до нас раз зайшли, то вже постійно будуть заходити”, – розповідає Володимир.
Чоловік зазначив, що вони планують запускати більше реклами, а сама компанія пов’язана з продуктовою групою.
“Це індійські снеки, крупи, солодощі. Також почали продавати відому у вузьких колах косметику. Для людей, що люблять трави та схоже. Це вузька аудиторія та не наша основна ніша, бо там висока конкуренція. У нас першочергово – це снеки та солодощі, різні цікаві варіації, які полюбляють вегани, українці та студенти з Індії, бо окрім нас вони ніде її не можуть знайти”, – розповів він.
Володимир поділився, що вони допомагали товаром Маріупольському університету – це була позиція компанії, зібрати подарунки для навчального закладу. Вони дуже близькі команді ТОВ “Тадж-Махал”.
“Це було зроблено не для реклами! Це те, що ми можемо для нашої Альма-матер”, – ділиться чоловік.
У подарунки входили різні снеки та інші продукти індійського походження, що змогли отримати з контейнера, який перебував у Румунії.
***
Знайти крамницю індійських товарів можна в місті Івано-Франківськ за адресою Південний бульвар 23/Володимира 14.
Або замовити продукцію на сайті.
Також осінню планується відкриття ще одного магазина вже у Києві!
Слідкуйте за анонсами в Instagram.