Подорож у часі: як пізнати український Маріуполь через меморі-гру
Сувенірна крамниця “З Маріуполем у серці” продовжує працювати в умовах повномасштабної війни та випускати нові сувеніри, які нагадують маріупольцям про їхнє рідне місто. Один з таких сувенірів – це нова меморі-гра, яка допомагає дізнатись більше Маріуполь та його історію. Східний Варіант дізнався найголовніше
У грі є дві колоди, в кожній – по 20 карток. Одна колона має зображення відомих будівель Маріуполя часів XVIII-XIX століть, друга – зображення з більш сучасним видом будівель до моменту їхньої руйнації під час російської блокади. Картки ретельно перемішуються і розкладаються у довільному порядку “сорочкою догори”. Гравцям пропонується відкривати дві будь-які картки за один хід та збирати “пару” карток із зображенням будівлі з двох історичних періодів. Виграє той, хто набирає більше всіх парних карток за гру.
Залишити більше спогадів про рідне місто
Адміністраторка туристичного центру Маріуполя “Вежа” Діана Токарєва розповідає, що ще до повномасштабного вторгнення зустрічали випадки, коли містяни дуже мало знали про своє місто та історичну цінність деяких його будівель. Тому дуже важливо сьогодні залишити більше спогадів та згадок про Маріуполь, який був до повномасштабного вторгнення рф.
Ідея створити меморі-гру “Місто Марії” прийшла тоді, коли команда створювала історії про морського котика Паскаля та відомої чайки Мартіна для маріупольських дітей. Образи цих героїв було вирішено використати для майбутньої гри.
“Є дуже багато дітей, які залишили місто, на жаль, вони його вже не побачать таким, яким він був. А хтось просто не дуже добре знав історичні й цікаві будівлі. Тому це крута можливість для батьків показати своїй дитині, яке в нас було місто. Гра підходить й для дорослих. Одна дівчина вже замовила гру до Польщі, каже, що буде грати з друзями. Тому ця гра є і просто сувеніром, і грою для дорослих та дітей”, – каже Діана Токарєва.
Команда сувенірної крамниці заздалегідь анонсує продаж гри через соціальні мережі, приймає заявки на передзамовлення без передплати, і вже після виготовлення розсилає до замовників. Тому, щоб отримати примірник, треба попередньо записатися та очікувати своєї черги. Таке рішення пов’язано, перш за все, з великою кількістю замовлень. Відправка доступна як по Україні, так і за кордон. Детальну інформацію про чергу та запис на передзамовлення можна дізнатись через Інстаграм крамниці.
Тепла реакція та гарні відгуки
Пані Діана каже, реакція аудиторії була дуже теплою: “Мене особисто дуже тішить, коли люди отримують цю гру після довгого очікування та пишуть слова подяки”.
Останнім часом все більше замовлень йде з-за кордону, тому команда планує розширити горизонт відправок.
Кошти на створення гри пішли з прибутку Комунального комерційного підприємства “м.ЄХАБ”, частиною якого є сувенірна крамниця. Виторг з продажу планують витрачати як для замовлення нових партій меморі-гри, так і для розширення асортименту.
Раніше “Східний Варіант” писав, що у крамниці можна купити безліч сувенірів, які будуть нагадувати маріупольцям про рідне місто: горнятка, футболки, блокноти, марки, шопери, листівки, металеві піни, брелоки та багато іншого. Найближчим часом планують додати в асортимент товару деревʼяні розмальовки, пазли та картини по номерах з маріупольською тематикою, а також більше футболок та стікерпаки.
Як колись у маріупольській “Вежі”, сьогодні команда продовжує співпрацювати в першу чергу з маріупольськими дизайнерами, фотохудожниками, хенд-мейд майстрами, які вимушено виїхали з міста. Наприклад, нещодавно разом з сімейним проєктом “Арт.Нація” крамниця почала розробляти деревʼяні сувеніри.
***