У "ДНР" розповіли про причину проблеми з мобільним зв'язком
Проблеми зі зв'язком в окремих районах Донецької області спричинені великим зростанням кількості абонентів. Про це розповів директор мобільного оператора зв'язку "Фенікс" Микола Хардіков на брифінгу в окупованому Донецьку.
Про це повідомляє Східний Варіант із посиланням на "Новости Донбасса".
Хардіков вибачився за якість зв'язку.
«Хотілося б вибачитись за ті неприємні сюрпризи, які виникли восени цього року»,
— сказав він.
За його словами, кількість підключень до мережі безперервно зростала.
«Ми підозрювали, що буде таке глобальне зростання абонентської бази. І з 2020 року ми розпочали опрацювання мережі, збільшення її потужності тощо. Було впроваджено пілотні проєкти в таких містах як Ясинувата та Макіївка. Станом на 2019 рік у республіці працювало лише 80 базових станцій 4G-LTE. Бачачи потребу цієї послуги, тільки за останній рік ми побудували 60 базових станцій та 25 ще будуть добудовані та запущені в експлуатацію»,
— сказав Хардіков.
Він стверджує, що до кінця 2022 року в РОС "Фенікс" сподіваються довести покриття 4G практично до 100%.
Водночас Хардиков визнав, що впровадження російського коду "+7" поки що відкладено.
«На жаль, ситуація, що склалася, відсунула на другий план введення віртуального номера +7, але роботи в цьому напрямку ведуться»,
— додав директор "Фенікса".