Підприємці з Маріуполя виготовляють заморожені крем-супи
Родина Бубнових - Марія і Сергій - підприємці з Маріуполя. Вони виробляють заморожені крем-супи. Це новинка їх виробництва. Продають супи в маріупольських магазинах і планують вийти на мережеві національні супермаркети. Нещодавно свою продукцію підприємці презентували на Local Farmer Fest.
Об этом сообщает Восточный Вариант со ссылкой на Проект USAID "Экономическая поддержка Восточной Украины".
Родина Бубнових має десятирічний досвід підприємництва. Розпочинали свій бізнес у 2011 році з гуртової торгівлі. Пізніше стали виготовляти мариновані овочі – квашену, мариновану капусту, солоні огірки, корейську моркву та буряк. Згодом додалися набори для борщу. Також підприємці продають варені овочі у вакуумній упаковці, а ще миті овочі - картоплю, моркву та буряк. Зараз покупці хочуть більшого сервісу, а відтак готові платити більше.
Увесь час родина інвестувала гроші в обладнання та розширення своєї справи. Наразі мають обладнання для приготування готових страв: пароконвектомат, камеру шокової заморозки, індукційну плиту, машинки для нарізання овочів, запайки стаканів, котли для варки на 100 та 300 літрів, дозатор, щоб розливати крем-супи.
У 2020 році з’явився новий проєкт – “Азовська фабрика-кухня”. Під власною торговою маркою родина почала виготовляти новинку – заморожені крем-супи. Для доставки їх у крамниці придбали автомобіль-рефрижиратор.
Зараз підприємці готують до випуску готові заморожені напівфабрикати – картопляні зрази з капустою та грибами.
Спробувати крем-суп маріупольських виробників можна було у вересні на Local Farmer Fest, який організував Проєкт USAID “Економічна підтримка Східної України”. Підприємці взяли участь у фестивалі, щоб просувати свою продукцію.
Підприємці зацікавлені у виході з продажем в інші області України – у мережі супермаркетів, автозаправочних станцій. Також постійно думають над тим, що цікавого та смачного можна запропонувати покупцям для щоденного використання. Це можуть бути як борщ, так і десерт. Головне, каже підприємниця, щоб усі пазли склалися – продукт, упаковка, запит клієнтів. А втілити їх вони зможуть на своїй Азовській фабриці-кухні.
Грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається Проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії “Схід економічних можливостей”. Кампанія покликана привернути увагу всієї України до потреб і можливостей Сходу, адже ще ніколи у регіоні не було стільки ініціатив, покликаних покращити рівень життя населення, розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, відновлювати інфраструктуру. Ще ніколи не було стільки проєктів, готових залучати інвестиції та допомагати стати регіону сильним, креативним та привабливим для роботи й життя.