У поїзді Львів - Маріуполь п'яний пасажир пристав до попутниць: провідники і поліція не змогли допомогти (відео)
У поїзді Львів - Маріуполь п'яний пасажир пристав до попутниць, справа закінчилася конфліктом.
У поїзді Львів-Маріуполь нетверезий пасажир «тероризував» дівчат-попутниць. Про це одна з потерпілих розповіла на своїй сторінці у Facebook.
За словами пасажирки, на скарги належним чином не відреагували ні провідниця, ні начальник поїзда, ні поліцейські.
Читайте також: жителю Маріуполя за спалення і наругу над прапором України загрожує три роки в'язниці
Катерина сіла з подругою на потяг у Львові. Попутником виявився чоловік, який розпивав алкогольні напої і наполегливо намагався зав'язати знайомство. Пізніше до нього приєднався друг із сусіднього вагона, вони голосно спілкувалися і слухали музику, чим заважали сусідам по купе.
Агресор чи не відразу поставив недоречне й образливе запитання пасажиркам: «Дівчата, ви голенькі спите або переодягаєтеся?».
Дівчата звернулися до провідниці і начальника поїзда і кілька разів просили переселити чоловіка або їх самих, але очікуваного результату це не дало. Максимум, чого вдалося домогтися - щоб товариш попутника повернувся в свій вагон.
Правоохоронці зайшли у вагон у Тернополі.
"Прийшли поліцейські, і я не побачила нічого, що повинно було бути в даній ситуації. Ні розмови з нами, що сталося, ні нормального уявлення хто вони, нічого протокольного", - пише дівчина.
За її словами, правоохоронці опитали не пасажирок, а чоловіка. На питання - чому його не можна висадити на найближчій станції, поліцейські відповіли, що у чоловіка є квиток.
"Ну які підстави? «У нього квиток і він такий же пасажир, як і ви», - каже один з поліцейських, прямуючи до виходу. Інший так і залишився в купе", - пояснює дівчина.
У якийсь момент чоловік пішов кудись, але коли він повернувся в купе, то схопив Катерину за руку зі словами: «Ну що, принцеску, спиш чи не спиш?»
В результаті двох дівчат переселили в інше купе, тому що чоловік відмовився куди-небудь йти, але з ним довелося майже до кінцевої станції їхати ще одній дівчині.
"В результаті нас перевели в інше купе в той час, як єдиний винуватець всієї ситуації спокійненько похрапував у тепленькому ліжечку. У той час, як ми тягали свої валізи в інше купе, щоб просто перестати хвилюватися про те, що до тебе можуть полізти своїми лапами і винною в цій ситуації, як виявляється, будеш ти", - підкреслила Катерина.
Доповнено:
Як повідомляє mrpl.city в компанії перевізника пояснили, що на повідомлення клієнтів про небезпеку, що загрожує їм, працівники повинні оперативно відреагувати і зробити зауваження обурювачу спокою. У разі конфлікту - перевести потенційно потерпілу сторону в безпечне місце і ізолювати порушника громадського порядку. Також на найближчій станції, при необхідності, повинні викликати наряд поліції та зняти його з поїзда.
"Якщо наші люди не роблять щось зі списку або роблять недостатньо швидко - будемо карати і вчити. Якщо поліція не буде реагувати або зреагує недостатньо якісно - ми будемо самі виносити проблему назовні ", - підкреслює керівник з комунікацій та клієнтського маркетингу пасажирського напрямку" Укрзалізниці "Олександр Шевченко.
Він закликав ні в якому разі не терпіти насильство в будь-якому його вигляді, а також прояви сексизму, і звертатися до представників перевізника - писати в месенджер, чат-бот і дзвонити на «гарячу лінію».
"Якщо начальник поїзда бачить конфлікт або спірну ситуацію, він, перш за все, запропонує розселити учасників по різних купе. У випадку з Катериною події розгорталися не так, як передбачено інструкцією. Це взагалі дуже показовий випадок, який виявив проблемні місця", - зазначає Олександр Шевченко.
Він також назвав кілька недоліків, в роботі підприємства щодо пасажироперевезень. Серед них - недостатня кількість охорони та обладнання для відеофіксації в поїздах. Також, за його словами, поліція діє недостатньо активно і ефективно при виникненні подібних ситуацій.
"Сьогодні Укрзалізниці недостатньо бути перевізником з точки А в точку Б, ми спілкуємося з нашими пасажирами і аналізуємо абсолютно кожен кейс клієнтського досвіду - таких було 134 за минулий тиждень. Відразу вирішити всі проблеми не обіцяємо, але питання безпеки пасажирів - наш пріоритет. Тому точно не треба мовчати. Ми будемо робити - все можливе, щоб подорожі залізницею були комфортними для наших клієнтів", - зазначив Олександр Шевченко.